Komunikacija z zahtevnimi in težavnimi strankami

Delo z zahtevnimi strankami je normalen del delovanja vsake družbe. V procesu dela se največkrat nehote soočamo z nezadovoljstvom stran. Mogoče naši izdelki ali naše storitve niso zadovoljile njihovih pričakovanj, mogoče so bila pričakovanja drugačna, mogoče se v samem začetku nismo razumeli, mogoče je prišlo tekom sodelovanja do šumov v komunikaciji in nesporazumov. Ne glede na to, kaj je vzrok nezadovoljstva naših strank in ne glede na to, kakšna je pri tem naša objektivna odgovornost, je prav kakovost reševanja napetih in konfliktnih situacij eden od ključnih elementov dolgoročnosti in uspešnosti našega delovanja gospodarske družbe ali zavoda. Poleg tega je uspešno sodelovanje z zahtevnimi strankami, poslušanje njihovih pripomb, pritožb, reševanje reklamacij eno od pomembnih orodij za širitev posla in za graditev ugleda poslovnega subjekta.

Psihoterapija

Vsebina seminarja

Pri delu s strankami prihaja do različnih konfliktnih situacij. Konflikti vedno negativno vplivajo na zaposlene, slabo upravljanje s konflikti pa krni ugled ustanove. Zato je pomembno, da imajo zaposleni dobro teoretično znanje s področja komunikacije in ustrezne komunikacijske veščine za soočanje in reševanje konfliktnih situacij z zahtevnimi strankami.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Program je namenjen:

  • zaposlenim v nabavi, prodaji, marketingu in kadrovskih službah,

  • zaposlenim v bolnišnicah, šolah in javni upravi,

  • zaposlenim v varnostnih službah,

  • vsem, ki bi radi izboljšali svoje odnose z drugimi,

  • vsem, ki bi radi izboljšali kakovost svojega življenja.

OBSEG IN METODE DELA

Obseg: 6 andragoških ur.

Metode dela: interaktivna predavanja, diskusije in debate, študije primerov iz prakse, igre vlog,  delo v parih in v skupinah, igre skupinske dinamike, individualni razgovori z udeleženci, individualno delo.

KRAJ IZVEDBE

Seminar izvedemo po dogovoru z naročnikom v vaši ustanovi oz. skupaj dogovorimo lokacijo izvedbe.

IZVAJALEC

Trening izvaja avtor programa, logoterapevt mag. Martin Lisec. Cenjen in iskan je kot logoterapevt, mediator, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah.

VAŠA INVESTICIJA

Vabimo vas, da pošljete povpraševanje in prosite za ponudbo.

VAŠA VPRAŠANJA?

Pišite nam na info@stopinje.si ali pokličite na našo številko 040 731 115 in posredovali vam bomo vse dodatne informacije o programu.

POVPRAŠEVANJE

Vabimo vas, da izpolnite spodnji obrazec. Prosimo, če v “Povpraševanje, sporočilo” vpišete naslov programa. V enem dnevu vas bomo kontaktirali in se dogovorili za termin izvedbe delavničnega seminarja.

    Za informacije o programih osebnostne rasti lahko pokličete na 040 731 115 ali pišete na info@stopinje.si. Razpisani programi osebnostne rasti so objavljeni v rubriki Dogodki.

    SPOZNAJTE ŠE OSTALE DEJAVNOSTI INŠTITUTA STOPINJE

    Psihoterapija

    PSIHOTERAPIJA

    S psihoterapijo dosežemo osebnostno rast in kvalitetnejše življenje, lahko pa nam koristi tudi pri razreševanju širokega spektra osebnih težav.

    Izobraževanja

    TRENINGI, IZOBRAŽEVANJA

    Inštitut Stopinje izvaja različna izobraževanja in treninge s področja odkrivanja smisla življenja, vzgoje otrok …

    Mediacija

    MEDIACIJA

    Mediacija je namenjena vsem, ki želijo rešiti konflikte na različnih področjih življenja ter ohranjati odnose s pomembnimi ljudmi našega življenja.

    Poslovno svetovanje

    POSLOVNO SVETOVANJE

    Je namenjeno managerjem in drugim vodilnim v gospodarskih družbah, javnem sektorju, direktorjem nevladnih organizacij in drugi zainteresirani javnosti.