Kakovostna komunikacija, čustvena agilnosti in obvladovanje konfliktov
Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Kakovostna komunikacija je v veliki meri sinonim za kakovost življenja. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo.
Agilnost je “lastnost koga, da je dejaven, spreten in se zna hitro, učinkovito odzivati, prilagajati na okoliščine”, je zapisano v eSlovarju slovenskega knjižnega jezika. Čustva agilnost je torej sposobnost uravnavanja čustev, obvladovanja čustev in čustvenega prilagajanja na različne situacije, s katerimi se srečamo v vsakdanjem življenju.
Pri delu s strankami, pri sodelovanju in pri vodenju sodelavcev je pomembno ohranjati in razvijati tako čustveno inteligentnost kot tudi čustveno stabilnost. To velja še posebej tedaj, ko prihaja do različnih konfliktnih situaciji, ki pa so – vemo – v procesu dela in ustvarjanja neizogibne. Glede na značilnosti delovanja konflikta lahko le ti preraščajo v napetost, nelagodje, stres, vodijo lahko tudi v nasilje. Konflikta stanja zato vedno negativno vplivajo na zaposlene, slabo upravljanje s konflikti pa praviloma krni ugled zavoda. Zato je pomembno, da imajo zaposleni ne le dobro teoretično znanje in veščine za soočanje s konfliktnimi situacijami za njihovo reševanje, ampak da se zavedajo tudi čustvenih procesov, v katere so vpleteni.
Na seminarju bomo posebno pozornost posvetili krepitvi komunikacijskih kompetenc zaposlenih ter krepitvi in razvoju čustvene agilnosti pri reševanju konfliktnih situacij, do katerih prihaja v delovnih okoljih.
Vsebina seminarja
KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?
Program je namenjen:
OBSEG IN METODE DELA
Obseg: 6 andragoških ur.
Metode dela: interaktivna predavanja, diskusije in debate, študije primerov iz prakse, igre vlog, delo v parih in v skupinah, igre skupinske dinamike, individualni razgovori z udeleženci, itd.
KRAJ IZVEDBE
Seminar izvedemo po dogovoru z naročnikom v njihovi ustanovi oz. skupaj dogovorimo lokacijo izvedbe.
IZVAJALEC
Delavnični seminar izvaja avtor programa, logoterapevt mag. Martin Lisec. Cenjen in iskan je kot logoterapevt, mediator, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah.
VAŠA INVESTICIJA
Vabimo vas, da pošljete povpraševanje in prosite za ponudbo.
VPRAŠANJA?
Pišite nam na info@stopinje.si ali pokličite na našo številko 040 731 115 in posredovali vam bomo vse dodatne informacije o programu.
POVPRAŠEVANJE
Vabimo vas, da izpolnite spodnji obrazec. Prosimo, če v “Povpraševanje, sporočilo” vpišete naslov programa. V enem dnevu vas bomo kontaktirali in se dogovorili za termin izvedbe delavničnega seminarja.