Kakovostna komunikacija, čustvena agilnosti in obvladovanje konfliktov

Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Kakovostna komunikacija je v veliki meri sinonim za kakovost življenja. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo.

Agilnost je “lastnost koga, da je dejaven, spreten in se zna hitro, učinkovito odzivati, prilagajati na okoliščine”, je zapisano v eSlovarju slovenskega knjižnega jezika. Čustva agilnost je torej sposobnost uravnavanja čustev, obvladovanja čustev in čustvenega prilagajanja na različne situacije, s katerimi se srečamo v vsakdanjem življenju.

Pri delu s strankami, pri sodelovanju in pri vodenju sodelavcev je pomembno ohranjati in razvijati tako čustveno inteligentnost kot tudi čustveno stabilnost. To velja še posebej tedaj, ko prihaja do različnih konfliktnih situaciji, ki pa so – vemo – v procesu dela in ustvarjanja neizogibne. Glede na značilnosti delovanja konflikta lahko le ti preraščajo v napetost, nelagodje, stres, vodijo lahko tudi v nasilje.  Konflikta stanja zato vedno negativno vplivajo na zaposlene, slabo upravljanje s konflikti pa praviloma krni ugled zavoda. Zato je pomembno, da imajo zaposleni ne le dobro teoretično znanje in veščine za soočanje s konfliktnimi situacijami za njihovo reševanje, ampak da se zavedajo tudi čustvenih procesov, v katere so vpleteni.

Na seminarju bomo posebno pozornost posvetili krepitvi komunikacijskih kompetenc zaposlenih ter krepitvi in razvoju čustvene agilnosti pri reševanju konfliktnih situacij, do katerih prihaja v delovnih okoljih.

Psihoterapija

Vsebina seminarja

  • Konfliktnost pri delu s strankami

  • Psihologija konflikta, delovanje konflikta.

  • Soočanje in upravljanje s konfliktom pri delu s strankami.

  • Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse. 

  • Konflikt in čustva

  • Čustveni procesi v konfliktnih situacijah.

  • Obvladovanje čustev v konfliktu.

  • Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse. 

  • Komunikacijska orodja pri delu s težavnimi strankami

  • Pomen in vrednost komunikacijskih orodij pri delu s strankami.

  • Tehnika aktivnega poslušanja in tehnika povzemanja.

  • Tehnika delitve na manjše dele.

  • Tehnika zastavljanja vprašanj.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Program je namenjen:

  • vodstvenim kadrom v podjetjih,

  • zaposlenim v nabavi, prodaji, marketingu in kadrovskih službah,

  • zaposlenim v bolnišnicah, šolah in javni upravi,

  • zaposlenim v varnostnih službah,

  • vsem, ki bi radi izboljšali svoje odnose z drugimi,

  • vsem, ki bi radi izboljšali kakovost svojega življenja.

OBSEG IN METODE DELA

Obseg: 6 andragoških ur.

Metode dela: interaktivna predavanja, diskusije in debate, študije primerov iz prakse, igre vlog,  delo v parih in v skupinah, igre skupinske dinamike, individualni razgovori z udeleženci, itd.

KRAJ IZVEDBE

Seminar izvedemo po dogovoru z naročnikom v njihovi ustanovi oz. skupaj dogovorimo lokacijo izvedbe.

IZVAJALEC

Delavnični seminar izvaja avtor programa, logoterapevt mag. Martin Lisec. Cenjen in iskan je kot logoterapevt, mediator, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah.

VAŠA INVESTICIJA

Vabimo vas, da pošljete povpraševanje in prosite za ponudbo.

VPRAŠANJA?

Pišite nam na info@stopinje.si ali pokličite na našo številko 040 731 115 in posredovali vam bomo vse dodatne informacije o programu.

POVPRAŠEVANJE

Vabimo vas, da izpolnite spodnji obrazec. Prosimo, če v “Povpraševanje, sporočilo” vpišete naslov programa. V enem dnevu vas bomo kontaktirali in se dogovorili za termin izvedbe delavničnega seminarja.

    Za informacije o programih osebnostne rasti lahko pokličete na 040 731 115 ali pišete na info@stopinje.si. Razpisani programi osebnostne rasti so objavljeni v rubriki Dogodki.

    SPOZNAJTE ŠE OSTALE DEJAVNOSTI INŠTITUTA STOPINJE

    Psihoterapija

    PSIHOTERAPIJA

    S psihoterapijo dosežemo osebnostno rast in kvalitetnejše življenje, lahko pa nam koristi tudi pri razreševanju širokega spektra osebnih težav.

    Izobraževanja

    TRENINGI, IZOBRAŽEVANJA

    Inštitut Stopinje izvaja različna izobraževanja in treninge s področja odkrivanja smisla življenja, vzgoje otrok …

    Mediacija

    MEDIACIJA

    Mediacija je namenjena vsem, ki želijo rešiti konflikte na različnih področjih življenja ter ohranjati odnose s pomembnimi ljudmi našega življenja.

    Poslovno svetovanje

    POSLOVNO SVETOVANJE

    Je namenjeno managerjem in drugim vodilnim v gospodarskih družbah, javnem sektorju, direktorjem nevladnih organizacij in drugi zainteresirani javnosti.