Kakovostna komunikacija, čustvena agilnosti in obvladovanje konfliktov
Besedilo?

Vsebina seminarja
Konfliktnost pri delu s strankami
Psihologija konflikta, delovanje konflikta.
Soočanje in upravljanje s konfliktom pri delu s strankami.
Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse.
Konflikt in čustva
Čustveni procesi v konfliktnih situacijah.
Obvladovanje čustev v konfliktu.
Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse.
Komunikacijska orodja pri delu s težavnimi strankami
Pomen in vrednost komunikacijskih orodij pri delu s strankami.
Tehnika aktivnega poslušanja in tehnika povzemanja.
Tehnika delitve na manjše dele.
Tehnika zastavljanja vprašanj.
KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?
Program je namenjen:
vodstvenim kadrom v podjetjih,
zaposlenim v nabavi, prodaji, marketingu in kadrovskih službah,
zaposlenim v bolnišnicah, šolah in javni upravi,
zaposlenim v varnostnih službah,
vsem, ki bi radi izboljšali svoje odnose z drugimi,
vsem, ki bi radi izboljšali kakovost svojega življenja.
OBSEG IN METODE DELA
Obseg: 6 pedagoških ur.
Metode dela: interaktivna predavanja, diskusije in debate, študije primerov iz prakse, igre vlog, delo v parih in v skupinah, igre skupinske dinamike, individualni razgovori z udeleženci, itd.
KRAJ IZVEDBE
Po dogovoru z naročnikom.
IZVAJALEC
Seminar bo vodil avtor programa, mag. Martin Lisec. Je logoterapevt, mediator, urednik in predavatelj. Je ustanovitelj, direktor in strokovni vodja izobraževalnih programov Inštituta Stopinje.
POVPRAŠEVANJE
Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem času, da se dogovorimo za termin.