Komunikacija s težavnimi strankami
Besedilo?

Vsebina seminarja
Pri delu s strankami prihaja do različnih konfliktnih situacij. Konflikti vedno negativno vplivajo na zaposlene, slabo upravljanje s konflikti pa krni ugled ustanove. Zato je pomembno, da imajo zaposleni dobro teoretično znanje s področja komunikacije in ustrezne komunikacijske veščine za soočanje in reševanje konfliktnih situacij z zahtevnimi strankami.
KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?
Program je namenjen:
zaposlenim v nabavi, prodaji, marketingu in kadrovskih službah,
zaposlenim v bolnišnicah, šolah in javni upravi,
zaposlenim v varnostnih službah,
vsem, ki bi radi izboljšali svoje odnose z drugimi,
vsem, ki bi radi izboljšali kakovost svojega življenja.
OBSEG IN METODE DELA
Obseg: 4 pedagoške ure.
Metode dela: interaktivna predavanja, diskusije in debate, študije primerov iz prakse, igre vlog, delo v parih in v skupinah, igre skupinske dinamike, individualni razgovori z udeleženci, itd.
KRAJ IZVEDBE
Po dogovoru z naročnikom.
IZVAJALEC
Seminar bo vodil avtor programa, mag. Martin Lisec. Je logoterapevt, mediator, urednik in predavatelj. Je ustanovitelj, direktor in strokovni vodja izobraževalnih programov Inštituta Stopinje.
POVPRAŠEVANJE
Izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem času, da se dogovorimo za termin.