Loading Events

Dnevi, ki jih živimo v izolaciji zaradi virusa Covid-19, ko se je življenje in s tem tudi gospodarstvo v vseh segmentih v veliki meri ustavilo, so lahko namenjeni marsičemu. Kot lastniki podjetij, kot direktorji ali kot zaposleni se v teh dneh zagotovo ukvarjate s številnimi vprašanji v zvezi s poslovanjem, prodajo, proizvodnjo, z bodočim razvojem dogodkov. Na Inštitutu Stopinje smo se skupaj z Gospodarsko zbornico Slovenije in programom SPOT odločili, da vas v teh dneh opomnimo še na en, pomemben vidik vašega poslovanja in dela: na razmislek o kakovosti komunikacije v vaših podjetjih, med vašimi zaposlenimi, o kakovosti komunikacije s poslovnimi partnerji, naročniki in strankami.

Inštitut  Stopinje je v sodelovanju z Gospodarsko zbornico slovenije in programom SPOT pripravili niz treh spletnih predavanj, v katerih vas bo mag. Martin Lisec spodbudil k analizi in k aktivnemu načrtovanju vaše dejavnosti na področju poslovne komunikacije med in po krizi. Ob konkretnem razmisleku o različnih oblikah komunikacije v teh kriznih časih bo predavatelj vsakič predstavil en teoretični vidik komunikacije ter vas preko vaj, tehnik in nalog usmeril k izdelavi ali revidiranju vašega poslovnega komunikacijskega načrta.

    1. ČAS RANLJIVOSTI – KOMUNIKACIJA Z ZAPOSLENIMI V ČASU KRIZE

    Pomembno je, da tudi v tem času krize s svojimi zaposlenimi kakovostno komunicirate. Osvetlili bomo nekaj pomembnih vidikov. Med ključne naloge vodij sodi tudi sposobnost omogočanja, vzpostavljanja in spodbujanja kakovostnih komunikacijskih procesov. V prvem predavanju bomo usmerili pozornost na kakovost vaših komunikacijskih veščine in na način upravljanja s konfliktnimi situacijami, s katerimi se srečujete pri svojem delu. Razmisli boste o izboljšanju komunikacije z zaposlenimi.

    VABLJENI K OGLEDU 1. PREDAVANJA.

    2. ČAS RANLJIVOSTI – KOMUNIKACIJA Z OŽJIM TIMOM V ČASU KRIZE

    Na drugem predavanju bomo razmišljali o tem, kako poteka in kako intenzivna je komunikacija z vašimi ožjimi sodelavci sedaj, ko mnogi delajo od doma, ko ni živega stika, ko je pretok informacij drugačen kakor sicer. Srečali se bomo z nekaj načini, kako motivirati sodelavce, kako ohranjati in poglabljati vrednote podjetja, kako tudi na osebni ravni narediti korak naprej na področju komunikacijske spretnosti.

    VABLJENI K OGLEDU 2. PREDAVANJA.

    3. ČAS RANLJIVOSTI – KOMUNIKACIJSKI NAČRT ZA OBDOBJE PO KRIZI

    “Kakovost vaše komunikacije bo odločila o uspehu v vašem življenju”, pravi Brian Tracy. To velja tudi za obdobje med in po krizi, si upam dodati. Posvetili se bomo razmisleku o tem, kaj bomo – če bomo – spremenili v podjetju po tej krizi, ki je za vse nas nova, povsem nepoznana izkušnja. V katerih točkah lahko komunikacijo poenostavimo, v katerih točkah jo lahko naredimo bolj učinkovito? Kaj lahko naredimo sami, kaj bomo naredili skupaj s strokovnjaki?

    VABLJENI K OGLEDU 3. PREDAVANJA.

    4. ZAKLJUČNI WEBINAR – POGOVOR O POSLOVNI KOMUNIKACIJI V ČASU RANLJIVOSTI

    Po treh predavanjih vas vabimo, da prisluhnete še zaključnemu zanimivemu webinarju. Andreja Sever, direktorica Službe za razvoj kadrov in izobraževanje pri GZS, ter dr. Aleš Ugovšek, vodja področja Tehnološkega razvoja in inovativnosti pri GZS, sta se z mag. Martinom Liscem pogovarjala o poslovni komunikaciji v času ranljivosti. Veliko nadvse zanimivih in aktualnih tem so odprli v svojem pogovoru.

    #Webinar je organiziran v sodelovanju: Inštitut Stopinje, #GZS, #SPOT svetovanje Osrednjeslovenska regija.

    Naročilo knjige Mediacijske tehnike in veščine 1-50

    Share This Story, Choose Your Platform!